شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ |۲۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 27, 2024
حجت الاسلام رضا خورشیدی

حوزه/ حجت الاسلام خورشیدی گفت: حوزه‌های علمیه با توجه به کارکرد دینی شان، نقش اساسی در ترویج تهذیب و اخلاقیات در جامعه برعهده دارند، بنابراین جوانان و نوجوانان با استعداد و متعهد می‌توانند با حضور در حوزه‌های علمیه نقش مهمی در سلامت روحی و عقیدتی آینده جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام رضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان اظهار داشت: کسانی که دل در گروه دین و اهل بیت(ع) دارند، می‌توانند با حضور در حوزه‌های علمیه آینده دینی جامعه را حفظ کنند.

معاون آموزش مدرسه سفیران هدایت بیجار تصریح کرد: از سوی دیگر حوزه‌های علمیه با توجه به کارکرد دینی شان، نقش بسیار مهمی در ترویج تهذیب و اخلاقیات در جامعه برعهده دارند، بنابراین جوانان و نوجوانان با استعداد و متعهد می‌توانند با حضور در حوزه‌های علمیه نقش مهمی در سلامت روحی و عقیدتی آینده جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام خورشیدی گفت: با توجه به کارکرد حساس و مهم حوزه‌های علمیه در بحث تربیت و آموزش نیروهای متعهد، باید این مراکز دینی به صورت اصولی و درست مورد حمایت قرار بگیرند.

وی اظهار کرد: حمایت معنوی و مادی از حوزه‌های علمیه از یک سو و از سوی دیگر برنامه‌ریزی درست در حوزه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز بروز استعدادهای درخشان در میان طلاب شود، لذا کادر و اساتید این مراکز باید افرادی با علم، تیزبین و مهمتر از آن متعهد به باورهای اسلامی و آرمان انقلاب باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha